Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Немченко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Немченко С. Г. 
Педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи : монографія / С. Г. Немченко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 262 c. - Бібліогр.: с. 242-261. - укp.

Розкрито сутність, структуру та типологію девіантної поведінки старшокласників, охарактеризовано сучасний стан проблеми її корекції у педагогічній теорії та виховній практиці. Розглянуто питання проектування реабілітаційного простору, описано модель корекції девіантної поведінки, запропоновано орієнтований навчально-тематичний план корекційної програми "Асертивні права особистості". Висвітлено погляди вітчизняних і закордонних дослідників щодо вирішення проблеми корекції девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи.

Раскрыты сущность, структура и типология девиантного поведения старшеклассников, охарактеризовано современное состояние проблемы ее коррекции в педагогической теории и воспитательной практике. Рассмотрены вопросы проектирования реабилитационной среды, описана модель коррекции девиантного поведения, изложен ориентировочный учебно-тематический план коррекционной программы "Ассертивные права личности". Освещены взгляды отечественных и зарубежных исследователей относительно решения проблемы коррекции девиантного поведения старшеклассников общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Немченко С. Г. 
Педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. Г. Немченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено нові методи та форми педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи. Розкрито сутність понять "поведінка", "девіантна поведінка", "норма", "реабілітаційний простір", "модель корекції девіантної поведінки". Проаналізовано проблему виникнення даного явища у психолого-педагогічному контексті. Обгрунтовано модель педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників, зокрема, наведено характеристику суб'єктів корекційної роботи, визначено мету, педагогічні завдання, принципи, зміст, форми та методи, критерії ефективності, педагогічні умови реалізації; проаналізовано результати даного виду діяльності на регіональному рівні та на рівні освітніх закладів. Розроблено й експериментально апробовано програму педагогічної корекції девіантної поведінки у старшокласників загальноосвітніх шкіл. Виявлено деякі специфічні особливості та умови переростання процесу педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників у самокорекцію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Немченко С. С. 
Договір постачання електричної енергії через приєднану мережу за цивільним законодавством України : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / С. С. Немченко; НДІ приват. права і підприємництва Акад. прав. наук України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено поняття й ознаки договору постачання електричної енергії. Досліджено правову природу та місце зазначеного договору в системі договорів енергопостачання та цивільно-правових договорів України. Визначено поняття, правову природу та місце договору постачання електричної енергії через приєднану мережу. Удосконалено положення про доцільність класифікації таких договорів залежно від їх типологічної приналежності (за особливостями предмету договору). Розкрито особливості елементів договору постачання електричної енергії, зокрема притаманний цьому договору специфічний спосіб виконання зобов'язань, який полягає в необхідності передачі енергії абоненту через приєднану мережу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.7 + Х839(4УКР)921.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Немченко С. Г. 
Рефлексивне управління загальноосвітньою школою : навч. посіб. / С. Г. Немченко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2010. - 229 c. - Бібліогр.: 221 назв. - укp.

Наведено загальну характеристику сучасної управлінської парадигми. Висвітлено генезис управління в контексті розвитку науки та суспільної практики. Розкрито теоретичні основи рефлексивного управління (РУ) загальноосвітньою школою, визначено етапи процесу РУ та його ефективність, зокрема, введення керівного інтенсифікуючого впливу, забезпечення стійкості переходу школи з екстенсивного в інтенсивний стан розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я73

Шифр НБУВ: ВА738552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нерубацкий В. Е. 
Выполнение боевого полета истребительной авиационной эскадрильи по обеспечению действий бомбардировочной авиации способом патрульного сопровождения: история и современность / В. Е. Нерубацкий, С. В. Немченко, А. В. Тристан // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2010. - № 1. - С. 75-78. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрено действие истребительной авиации по прикрытию других родов авиации в годы Великой Отечественной войны и сегодняшнее время. Проведен анализ боевого опыта летчиков-ассов, приведен порядок действия эскадрильи истребителей Су-27 по прикрытию бомбардировочной авиации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц65(4СОЮ)12-5 + Ц35(4СОЮ)626-65-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Немченко С. Г. 
Управління навчальним закладом : підруч. для студ. ВНЗ / С. Г. Немченко, О. Б. Голік, О. А. Кривильова, О. В. Лебідь. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. - 515 c. - Бібліогр.: с. 501-515 - укp.

Надано основні поняття про становлення та розвиток управлінської думки в галузі освіти, розглянуто НЗ як об'єкт управління. Висвітлено керівну систему НЗ, управління функціонуванням НЗ, описано особливості планування діяльності та контроль процесів функціонування НЗ. Розкрито питання керівництва колективом, викладено типи інноваційної поведінки та підходи до управління розвитком НЗ. Проаналізовано особливості управління локальними нововведеннями, наведено системне управління розвитком НЗ. Визначено основи прийняття управлінських рішень, правові засади регулювання діяльності НЗ. Досліджено матеріально-технічну та фінансово-господарську діяльність НЗ. Розглянуто питання структури професійної культури керівника НЗ та її складових, професійної компетентності та мовлення, творчості, професіоналізму, іміджу, лідерства, мистецтва вирішення конфліктів, подолання стресів та особистих криз. Запропоновано показники сформованості професійної культури керівника НЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Немченко С. Г. 
Інтегративна сутність рефлексивної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Немченко, О. В. Лебідь // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 172-175. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми рефлексивної культури майбутнього керівника ЗНЗ. Уточнено зміст понять "рефлексія", "рефлексивна культура", "рефлексивна культура керівника ЗНЗ" та "професійна культура керівника ЗНЗ". Охарактеризовано зв'язок рефлексивної культури керівника ЗНЗ з його професійною культурою.

Рассмотрены проблемы рефлексивной культуры будущего руководителя ОУЗ. Уточнено содержание понятий "рефлексия", "рефлексивная культура", "рефлексивная культура руководителя ОУЗ" и профессиональная культура руководителя ОУЗ". Охарактеризованы связь рефлексивной культуры руководителя ОУЗ с его профессиональной культурой.

It's considered the problems of reflexive culture of the future head of the secondary educational institutions. It's clarified the concept of "reflection", "reflexive culture", "reflexive culture manager general educational establishment" and "professional culture of the head of general education schools". We characterize the relation of reflective culture director general educational establishment, with its professional culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Немченко С. 
Створення рефлексивного середовища магістратури як умова ефективної підготовки майбутнього керівника навчального закладу / С. Немченко, О. Лебідь // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 63-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено особливості системи підготовки майбутнього керівника навчального закладу в магістратурі педагогічного університету в контексті зміни освітньої парадигми з когнітивної на рефлексивну. Визначено рефлексивну парадигму як таку, що спрямована на процес дослідження, розвиток навичок розумного мислення та поведінки. Наведено принципи рефлексивної парадигми та чинники створення рефлексивного середовища. Надано оцінку ігрових методів як спеціальних рефлексивних методів. Зроблено висновок, що організація рефлексивного середовища в освітньому процесі має свої принципи та закономірності. Підкреслено, що необхідним компонентом рефлексивного середовища є викладач, здатний до ефективної професійної рефлексії.

Исследованы особенности системы подготовки будущего руководителя учебного заведения в магистратуре педагогического университета в свете изменения образовательной парадигмы с когнитивной на рефлексивную. Определена рефлексивная парадигма как такая, которая направлена на процесс исследования, развитие навыков разумного мышления и поведения. Приведены принципы рефлексивной парадигмы и факторы создания рефлексивной среды. Дана оценка игровых методов как специальных рефлексивных методов. Сделан вывод, что организация рефлексивной среды в образовательном процессе имеет свои принципы и закономерности. Подчеркнуто, что необходимым компонентом рефлексивного среды является преподаватель, способный к эффективной профессиональной рефлексии.

Investigated features of the system of training the future head of the institution in the master's Pedagogical University in the light of changing educational paradigm with cognitive reflexive. Defined reflexive paradigm as one that is aimed at the research process, to develop the skills of rational thinking and behavior. The principles of reflective paradigm and create a reflective environment factors. The estimation methods of the game as special reflective methods. Concluded that the organization reflective environment in the educational process has its own principles and laws. Stressed that an essential component of reflective teacher environment is capable of effective professional reflection.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Немченко С. 
Ретроспективний аналіз другого періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (регламентно-контролюючий: 1930-1960 рр.) / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 57-62. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто особливості другого етапу становлення системи підготовки керівників. Зазначено, що проблеми управління загальноосвітнім навчальним закладом практично не розглядалися, вся система управління була орієнтована на виконання постанов комуністичної партії та радянського уряду, фактично керівник здійснював тільки функції контролю за діяльністю навчального закладу.

Рассмотрены особенности второго этапа становления системы подготовки руководителей. Отмечено, что проблемы управления общеобразовательным учебным заведением практически не рассматривались, вся система управления была ориентирована на выполнение постановлений коммунистической партии и советского правительства, фактически руководитель осуществлял только функции контроля за деятельностью учебного заведения.

The features of the second phase of a system of training of managers; problem management comprehensive educational institution are not considered, the entire management system focused on the implementation of resolutions of the Communist Party and the Soviet government actually has only the function of Head of control over the activities of the institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Немченко С. 
Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний(1960-1990 рр.) / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 77-83. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний 1960–1990 рр.) зосереджено на особливостях визначеного етапу становлення системи підготовки керівників. У визначеному періоді від директора школи вимагали виконання своїх функцій, пов’язаних, в першу чергу, з ідеологічною складовою і строгим виконанням постанов партії та уряду. Керівник навчального закладу повинен був демонструвати високий рівень організаційно-виконавчої культури. Дослідження етапів становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами має велике значення для визначення тих проблем, які продовжують чинити свій вплив і в наш час.

Ретроспективный анализ третьего периода становления системы профессиональной подготовки руководителей учебными заведениями (функционально-административный (1960 –1990 гг.) сконцентрирован на рассмотрении особенностей определенного этапа становления системы подготовки руководителей. В определенном периоде от директора школы требовали выполнения своих функций, связанных в первую очередь с идеологической составной и строгим выполнением постановленой партии и правительства. Руководитель учебного заведения должен был демонстрировать высокий уровень организационно-исполнительной культуры. Исследование этапов становления системы профессиональной подготовки руководителей учебными заведениями имеет большое значение для определения тех проблем, которые продолжают оказывать свое влияние и в наше время.

A retrospective analysis of the third period of formation of the system of professional training for school leadership (functional and administrative (1960 – 1990 rr.,) the features of the system of training leaders. From the headmaster demanded implementation of its functions related primarily to the ideological component and strict implementation of decisions of the Party and government. The head of the institution had to demonstrate a high level of organizational culture executive. Study stages of the establishment of vocational training school leaders is important to identify those issues that continue to exert its influence in our time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Немченко С. 
Особливості підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до рефлексивного управління / С. Немченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 161-165. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто питання професійної підготовки майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів до рефлексивного управління в процесі їх навчання у магістратурі педагогічних університетів. Розкрито сутність понять "рефлексія", "рефлексивне управління". Визначено та охарактеризовано умови необхідні для навчання магістрантів рефлексії та переходу в рефлексивну позицію.

Представлен анализ понятия "рефлексивное управление”, "рефлексия” с позиций различных исследователей, результаты которого использовано для определения этих понятий. Рассмотрены особенности подготовки будущих руководителей общеобразовательного учебного заведения к рефлексивному управлению в магистратуре педагогического университета. Выделены условия, необходимые для обучения магистрантов рефлексии и выхода в рефлексивную позицию.

The analysis of the concept of "reflexive control", "reflection" from the standpoint of various researchers, whose results are used to define these concepts. Features of training future leaders educational institution to reflexive control in master Pedagogical University. Thesis there is determined the conditions necessary for teaching undergraduates reflection and access to the reflexive position.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41р

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського